sunnuntai 5. kesäkuuta 2016

Kovasti tyytyväinen / Veldigt happy

Tätä kirjoittaessani ovat pennut kolme päivän ikäisiä ja paino on niillä noussut toista sataa grammaa!
Kaikille pennuille on koti tiedossa, joten myytäviä pentuja ei ole.
Varmaan tässä kesän mittaan ja jo lähiaikoina blogiin löytyy mielenkiintoista kerrottavaa.

I skrivande stund valpene er 3 dager å fått ovet 100b vikt til. de er over havl kilo!
Alle valpene har sine familjer som venter på dem så jeg har ikke valper til salgs!
Jeg tror ganska snart blir det spennendes å intressanta saker hit til blog!

Hope on hyvä emo ja on toipunut jo synnytyksestä.
Hope er flink mamma å fått tilbake sin nårmal kåndition etter födselen.

Alla olevat kuvat on otettu 6.6.2016
Bider fra den 6.6.2016







--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pennut ovat tätä kirjoittaessani kaksi päivää vanhoja. Jokainen on kehittynyt silminnähtävästi ja kasvavat myös reippaasti. Urospentu, jonka syntymäpaino oli 400g, painaa kasi päivää vanhana, tänään 460g.
Hope palautuu hyvää vauhtia synnytyksestä ja syö kovasti. Muutaman tunnin välein tehdään reipas ulkoilulenkki, mutta sitten onkin kiire pentuja hoitamaan.
I skrivande stund valpene er to dager gamla. Alle har utveklat greit å den gutt som vid födselen var 400g, er idag 460.
Hope er så flink med sine små å hun spiser mye å fåt lefteturer ofta og sen har hun sååå travelt å passa valper.

Hope is a great mother!


Kaikki narttupennut menevät hyviin koteihin Norjaan ja niiden luovutus on vasta syyskuussa rokotusten, mikrosirutuksen ja koirapassin saamisen jälkeen.
Alle tispevalpene ska får flytta til Norge (Arnt, Espen å Anne-Lise&Öysten) og jeg vet det blir godt liv for dem. Oxo minst en hanne ska til Norge (Kristine&Aleksander). Det blir 2 hanner til mine finskevenner Aki og Markus. De er jeg som velger deres valper. Med tispevalpene ville jeg hitta en gemensam beslut at alle blir happy.
Jeg levererer valpene etter vet undetsökelse og de ska vara prima.



En gutt som var helt hvit vid födselen har nå fått litet farge i öran.
Kaksi päivää vanhana on yksi "valkoinen" poika saanut väritäplän korvaansa.

.... ja valkoisin tyttö nenään väritäplän
.... og den hviteste jenta farge på nesen..
________________________________________________________________________________

Olin jo ajatellut ottaa pennun itselleni, mutta kovan kysynnän edessä luovuin ajatuksesta. En ole ainoa, joka nyt jäi ilman pentua. Siitä toi olen iloinen, että Hope ja Rex ovat vielä nuoria ja meillä on uskottavasti monta mielenkiintoista vuotta edessämme.
Jeg hadde tenkt å ta en valp for meg sjolv men de ble valpkjöpare som så lenge ventat på mine valper at til slut ble jeg utan å de var några valpköpare son lik meg fikk ingen valp, desverre. Men heldige meg har unga hundar Hope å Rex som er fina å vi har mange itressante år foran oss.
































Ei kommentteja:

Lähetä kommentti