perjantai 24. kesäkuuta 2016

Pentujen valinta ym / Velge av valpene mm















Tänään 23.6.2016 pennut ovat 3-viikkoisia. Tänään kaikki punnittiin ja modotettiin ( Canex) sekä ethtiin muutenin tarkempi tarkastelu. Kikki voivat kerrassaan erinomaisesti.
Idag har vi tsjekka valpene å de er 3 uker så ble det ormekur. De alle utvekler greit. Oxo Hope er i ra form,
Olen ajatellut narttupentujen jakoa. Ne menevät Norjaan. Urospentujen jako käsitellään heinkuun alussa.

Jeg har tenkt på delning av tispevalper. Ska de alle til Norge?

Har ikke helt bestemt men her kommer oxo mit förslag av tispe-velge. Håper alle tispekjöpare blir bare happy å jeg tar mot kåmmenter. Vi besluter neste uka å dp vil jeg ha kjöpeavtal-papirene å en liten del av pengene til min bankkånto. Hvis det blir nån feil i valpen så jeg betaler pengene tilbake. Fair play?

En ole saanut kun yhden nimiehdotuksen ja ajattelen, josko pentujen nimet alkaisivat C-kirjaimella.
Jeg fått bare et forslag for navn til valpe ( Charli ) å jeg mener det er ok. Ska alle valpene ha sin navn med C...
Tispene;

Cherry
Cheri
Cilla
Cloria
Calla
Charm...

Urokset esim/ Hannene t ex;
Charli(e)
Caesar
Caro
Capo
Calle...


1. Tispene
1.1. Tispe med höyre öya sort (kan bli tricolor)
- 7.6. var 716g å idag 1,8 kg. Jeg tenker hun kan bli til Anne-Lise

1.2. Tispe veldigt ljus med litet sorte prikker (kan bli reicolor)
- 7.6. var 796g å idag 2,0 kg. Jeg tenker hun ska til Arnt

1.3. Tispe ganska ljus men sort å brunt rund öyene å hun er tricolor
- 7.6. var 725g å idag 1,9 kg. Jeg tenker hun ska til XX

2. Hann-valpene er oxo alle bare fina å vi snakker mere om delning etter 10 dager
2.1 Hann Veldigt ljus men små prekker
- 7.6. var 801g å idag 1,9 kg

2.2 Hann veldigt ljus
- 7.6. var 851g å idag 1,86kg

2.3 Hann veldigt ljus
- 7.6. var 776g å idag 2,1kg

2.4 Han med sort venstre öya å höyre hals
- 7.6. var 796g å idag 2,1kg

2.5. Han med venstre öra sort å nyligen blit tricolor
- 7.6. var 843g å idag 2,3kg

Igen vil jeg peka på atdet blir litet til farger å jeg ska beretta om det her i hjemmesida å det blir nok bilder oxo.
Valpene varit litet i utegården men det varit regn så de bor i stuan.

------------- EVERYTHING IS JUST GREAT WITH THE LOVELY PUPPIES ----------

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti