sunnuntai 3. syyskuuta 2017

YES: Prihan Vilja avo1 / 1 AK ... Roxy avo3 / 3 AK


Rex-Hope ensimäiset pennut syntyivät 21.2.2015. Kaikki ovat käyneet näyttelyissä ja palkittu
Erinomainen-palkinnoilla. Lonkkakuvatut ovat saaneet parhaan mahdollisen tuloksen : A.
Metsästyskokeissa on käynyt kolme koiraa, joista kaksi on palkittu sekä nuorten- että avoimessa luokassa. Suomessa olevat koirat eivät ole käyneet metsästyskokeissa.
Prihan Vilja kävi xx.xx sunnuntaina Vesisaaren kokeessa ja teki kolme lintutyötä. Tulos avo 1!
Samaan aikaan Keski-Norjassa pentuesisarensa Prihan Roxy oli koeryhmänsä ainoa avoimenluokan koira, joka ylsi palkinnoille. Hyvä kritiikki Roxylle ja avo3!

Laitan tuohon alle itse ottamani kuvan Prihan Hipusta, joka siinä tekee mallikkaan lintutyön

De förste Rex-Hope valpene er födda 21.2.15 og de alle fått excellent i sine utstillingene. De HD-röngade har fått A. Tre valper i Norge har stillt på prover å to fått premie i uk og i AK.

Prihan Vilja i Varanger-prove fikk 1 AK med sine tre fugelarbeit og den samme dag i Dalsbygda-proven Prihan Roxy var den eneste premiert AK-hund i sin parti med sin 3 AK.

Ikke nån valp i Finland har kommit til jaktprov fast de får og kan jakta. Kansje sen eijerene får lyst å stille sine hunder i prover. Jeg setter ibgen krav for liker ikke så mye den stemningen i miljö.

Det blir jo en valpkull igjen å jeg ska ha en "Ny-Rex" for meg sjöl. Med den valper lover jeg dra meg til jaktprove....
Jeg deler en bild jeg tagit ifjor: Prihan Hippu har en perfekt fugelarbete.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti